تاکید آملی لاریجانی بر رفع مشکلات قانونی مسئولیت‌های بسیج سازندگی-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

تاکید آملی لاریجانی بر رفع مشکلات قانونی مسئولیت‌های بسیج سازندگی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم از طریق رفع برخی از ایرادات فنی و قانونی، مسیر خدمت‌رسانی سپاه و بسیج به مردم در سنوات آتی هموار شود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 10
کد خبر: ۲۰۷۹۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی با حضور در‌ دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با آیت‌الله آملی لاریجانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار اظهار امیدواری کرد، از طریق رفع برخی از ایرادات فنی و قانونی، مسیر خدمت‌رسانی سپاه و بسیج به مردم در سنوات آتی هموار شود.

آیت‌الله آملی لاریجانی در این دیدار از خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط سازمان بسیج سازندگی در اقصی‌نقاط کشور قدردانی کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به برخی مشکلات و موانع قانونی مرتبط با حوزه مسئولیت‌های بسیج سازندگی نظیر حذف ردیف‌های اعتباری مربوط به قیر تهاتری در بودجه سال جاری، بر ضرورت رفع این قبیل مشکلات تاکید کرد و بیان داشت: امیدواریم از طریق مرتفع ساختن برخی از ایرادات فنی و قانونی، مسیر خدمت‌رسانی سپاه و بسیج به مردم در سالهای آتی هموار شود.

گفتنی است سردار زهرایی در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی مختصر از اقدامات سازمان بسیج سازندگی در حوزه آسفالت و هموارسازی مسیرهای روستایی و بین مزارع، به بیان برخی آثار مترتب از این قبیل اقدامات نظیر افزایش احساس رضایت‌مندی در میان جامعه روستایی پرداخت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی همچنین با اشاره به حذف ردیف‌های اعتباری مربوط به قیر تهاتری در بودجه سال جاری، برخی مشکلات ایجاد شده ناشی از این مقوله در امر خدمت‌رسانی بسیج به مردم را تبیین و تشریح کرد و خواستار تجدید نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمینه شد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار